Ofte stillede spørgsmål

Her kan du få svar på de mest gængse spørgsmål, som sekretariatet får omkring valget.

Hvis du ikke kan få svar på dit spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på: valg2023@forenetkredit.dk
Vedrører din henvendelse sig om et personlig engagement eller valgret anbefaler vi, at du benytter vores GDPR sikre formular som du finder her.

Hvordan ved jeg om jeg kan stemme?

Du kan stemme til valget, hvis du opfylder betingelserne for stemmeret. Du kan læse mere om betingelserne her.

Hvis du er i tvivl om du kan stemme, kan du altid forsøge at logge på foreningens valgsystem. Hvis du kan logge på kan du stemme.

Jeg kan ikke logge på valgsystemet

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan logge på valgsystemet.

De to mest almindelige årsager skyldes 1) du har ikke stemmeret til valget eller 2) du benytter en browser som ikke understøttets af VP. Vi anbefaler at du altid benytter Google Chrome eller Microsoft Edge til at logge på valgportalen.

Hvis du benytter en af ovenstående browsere stadig ikke kan logge ind, og du mener, at du har stemmeret, bør du kontakte os hurtigst muligt via denne formular.

Jeg har ikke modtaget noget brev i e-Boks?

Hvis du ikke har modtaget et brev i e-boks kan det skyldes én af to ting:

  1. Du er ikke stemmerberettiget og modtager derfor ikke noget brev.
  2. Du er ikke tilmeldt brev i e-Boks fra Forenet Kredit.

Hvis du mener, at du er stemmeberettiget og har tilmeldt dig post fra Forenet Kredit, men ikke har modtaget noget brev, kan du kontakte Forenet Kredit via denne formular.

Del siden:
FacebookLinkedInCopy Link